Revelstoke

23 mei 2013 - Revelstoke, Canada

Hoi allemaal,

Donderdag 23 mei
Vandaag zijn we van Banff naar Revelstoke gereden. Het was ontzettend regenachtig waardoor we onderweg niet veel zijn gestopt. In Golden zijn we wel gestopt om langs een wolvenopvangcentrum te gaan. We hebben hier een rondleiding gekregen en de geschiedenis van het opvangcentrum gehoord. De meeste wolven kwamen uit dierentuinen van Alberta en British Colombia en worden niet meer uitgezet in het wild. Ze waren op het moment dat wij er waren ook vrij rustig vanwege de regen. Mooie beesten om te zien. Daarna aan een stuk door naar Revelstoke gereden en de hele middag relaxed een boekje gelezen vanwege het weer. 's Avonds in de pub ijshockey gekeken en een gegeten en gedronken. Best gezellig!

Vrijdag 24 mei
Gelukkig was het weer vandaag beter en zijn we gaan geocachen in Revelstoke. Zo zie je ook weer een wat ander deel van het stadje. We hebben alle caches gevonden die we wilden, al was het soms even zoeken. Vooral eentje die halverwege een steile helling in de boom hing! :) Daar zat wel een travelbug in die we meenemen naar Nederland. Volgens de site is het doel van deze bug zoveel mogelijk parken te "bezoeken" over de hele wereld. We moeten dus zorgen dat ie op een mooi plekje op de Veluwe weer in een cache terecht komt! :) 's Avonds hebben Wim en ik Chinees gegeten, weer een keer wat anders. Daarna zijn we naar de bios geweest, Hangover 3. Leuk om te kijken, maar niet perse een biosfilm eigenlijk! :) Dat was het weer voor Revelstoke!

Liefs Wim en Roos