Campbell River

11 mei 2013 - Campbell River, Canada

Hoi allemaal,

Dit keer ons reisverhaal van Campbell River, waar we het in verhouding tot de afgelopen tijd eigenlijk best rustig aan hebben gedaan.

Zaterdag 11 mei
Vandaag zijn we van Ucluelet naar Campbell River gereisd. Hier heb ik voor het eerst zelf gereden, best leuk. Al moet ik toegeven dat ik het koppel-probleem ook even heb gehad, al sta ik dan niet op de rem, maar trap ik in het niets! :) Onderweg nog lekkere paarse ketchupchips gekocht, vergeten foto te nemen, maar echt lekker! We kwamen vroeg aan bij Amazing View Bed & Breakfast. Dit is van Nederlanders, hier hebben we dan ook leuk mee kunnen praten over het leven in Canada, heel interessant. Omdat het niet heel erg lekker weer was hebben we 's middags niet veel meer gedaan. Eind van de middag zijn we naar de pub geweest waar we ijshockey hebben gekeken en lekker hebben gegeten. 's Avonds zijn we naar de bios geweest en hebben we the Great Gatsby gekeken. Aanrader!

Zondag 12 mei
Vanochtend hebben we het lekkerste ontbijt allertijden gekregen. Een gebakken ei, gebakken broodjes, ham, kaas, yoghurt, verse sinaasappelsap, vers fruit en niet te vergeten een warme mega-muffin! Heeerlijk!! We wilden eigenlijk even kijken bij een Farmers Market, maar deze hebben we helaas niet kunnen vinden. In plaats daarvan even bij de Starbucks gezeten, ook niet verkeerd. 's Middags hebben we weer een tour met zodiac gedaan om wildlife te spotten. De afgelopen dagen hadden ze hele grote groepen orca's gezien, maar helaas, wij hebben ze weer gemist. Maar... we hebben wel onze eerste beer gezien. Supergaaf! Hij bleef ook heel rustig langs de waterkant zitten en rustig z'n schelpjes eten. Hij poseert ook nog voor de camera. :) 's Avonds eindelijk een beetje gezond gegeten bij Moxie's Grill.

Dit was het voor Campbell River. De foto's zijn weer apart in het album Campbell River terug te vinden.

Liefs Wim en Roos