Dag 15 - Reisdag

28 februari 2011 - Harderwijk, Nederland

Hoi allemaal!

Uiteindelijk is dan toch onze laatste dag in Lapland aangebroken. We vinden het erg jammer dat we alweer naar huis gaan, maar er liggen thuis natuurlijk ook hartstikke veel leuke dingen op ons te wachten. De foto's van de bruiloft, de dvd van de bruiloft, onze katjes en vrienden en familie! :)

Vanochtend voor de laatste keer uitgebreid ontbeten. Daarna moesten we onze hele koffer nog inpakken, aangezien we daar de avond van te voren nog niet aan toegekomen waren. Toen hebben we ook nog wat verhalen op de site gezet en was het echt tijd om uit te checken. Na het uitchecken zijn we naar het vliegveld gereden en hebben we helaas ook afscheid moeten nemen van onze auto! :P Hebben we toch wel veel plezier van gehad! Op het vliegveld aangekomen bleek dat we nog niet eens in konden checken, op Schiphol moet dit wel ruim van tevoren, maar dit was in Rovaniemi uiteindelijk slechts een uurtje voor het vliegen.

We hebben ons op het vliegveld nog wel vermaakt met het programma Takeshi Castle wat daar op televisie was, echt grappig! Ook hebben we nog wat geld in een gokkast gestopt, wat ontzettend populair is in Finland. En natuurlijk heeft Wim hier weer wat winst uit weten te halen! Verder was Wim ook nog zo slim om zijn lege beker choco in mijn volle beker choco te zetten, waardoor een enorme choco-fontein ontstond in het restaurant op het vliegveld! Lekker smerige boel :P

Nadat we de zooi hadden opgeruimd zijn we aan boord van het vliegtuig gegaan en zijn we naar Helsinki gevlogen. In Helsinki hebben we nog even een uurtje gewacht, voordat we door konden vliegen naar Amsterdam. Nog een heerlijke tonijnsalade gehad onderweg en toen waren we toch echt op Schiphol. Hier werden we opgewacht door onze fans ;) Onze ouders en mijn zusje, Esmeralda, hebben ons opgehaald! Meteen weer een gezellige boel!

Thuis aangekomen werden we meteen vrolijk begroet door onze katjes. Verder stond ons hele huis vol met tulpjes, heel leuk! En om af te kicken nog een heerlijke fles glühwein, chocomelk, slagroom, apfelstrudel en noem maar op! Hebben we zeker nodig! Haha! Nadat de visite weg was wilden we natuurlijk meteen de foto's van de bruiloft kijken, maar helaas, de dvd bleek het niet te doen. Uiteindelijk dan maar de dvd van de bruiloft gekeken en daarmee de avond afgesloten! Heel erg leuk! Daarna heerlijk gaan slapen tussen alle ballonnen die op onze slaapkamer lagen! :)

We hopen dat iedereen het leuk vond om het blog te lezen, want dit was toch echt het laatste berichtje. Onze volgende grote reis is Nepal, maar hier zullen we helaas geen blog van bij kunnen houden, aangezien daar niet altijd internet is! Maar wie weet tot een volgende keer!

Liefs Wim en Roos