Vancouver

6 mei 2013 - Vancouver, Canada

Hoi allemaal,

Bij deze dan ons eerste verslag vanuit Canada.

Zondag 5 mei
Vandaag zijn we naar West-Canada vertrokken. We gaan hier een rondreis maken die te vinden is op de kaart op deze website. Bij aankomst op het vliegveld in Vancouver hebben we onze auto opgehaald en ons in het drukke verkeer van Vancouver gemengd. Het navigeren ging niet heel geweldig en het was voor Wim ook nog even wennen aan een automaat, waar geen koppeling in zit! :) Uiteindelijk veilig in ons eerste hotel aangekomen waar we zijn gesetteld en plannen hebben gemaakt voor de volgende dag. Nog even in de stad gegeten en daarna vroeg gaan slapen na een lange dag, aangezien het hier 9 uur vroeger is.

Maandag 6 mei
Onze eerste echte dag in Vancouver was heel leuk. We hebben ontzettend veel gezien. 's Ochtends vroeg hebben we eerst lekker ontbeten in de stad met pannenkoeken en ei. Vervolgens zijn we met de auto naar de Suspension Bridge gereden, een lange hangbrug over een ravijn. Hele mooie natuurlijke omgeving zo net buiten de stad. 's Middags hebben we een fiets gehuurd en zijn we op die manier Vancouver gaan verkennen. Best grappig! :) We hebben alle leuke plekjes gezien, zoals Stanley Park, Canada Place, Chinatown en Gastown. 's Avonds op goed advies wezen eten bij the Keg, heerlijke steaks hebben ze daar! Omdat het ons ook gaaf leek om Vancouver van bovenaf te bekijken in het donker zijn we na het eten nog naar Harbour Centre geweest, een uitkijktoren. Lange dag, maar ontzettend geslaagd!

We gaan nu proberen een paar foto's te uploaden!

Liefs Wim en Roos

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa en Ma Ederveen:
    8 mei 2013
    Mooie foto's en wat een gebouwen,geniet ervan.
  2. Henriette:
    8 mei 2013
    Wat een leuke foto's al en verhalen al! Veel plezier nog! Hier op kantoor is het lekker chaos met verhuizen en wachten op het telefoontje van Dimitry dat zijn kindje is geboren.. haha
    Have fun! Groetjes,
    Henriette
  3. Karin:
    8 mei 2013
    Wat leuk dat ik deze keer ook mag mee genieten van jullie reisverhaal.
    Het ziet er allemaal wel supercool uit hoor. En wat mij op valt is dat het zo rustig is. Volgens mij hebben jullie heel lang staan wachten voordat jullie een foto konden maken. Nou veel plezier nog en ik hang aan jullie lippen om nog meer mooie verhalen en foto's te zien. En Wim pas op voor apen.
  4. Maarten:
    Hola beide,

Leuk om te lezen na een werkdag:-P. Mwoahaha you bastards;-).
    Haha, nee hoor, hartstikke cool:-D. Leuke foto's, damn ik krijg zo'n Nieuw-Zeeland gevoel als ik die foto's zie. Zeggen ze ook wel dat beide landen het beetje een zelfde gevoel geven. Ik benieuwd naar jullie verdere reis en foto's. Maak er wat moois van....en idd wat Karin hierboven zegt....pas op voor de apen:-P;-) (in dit geval eerder de bruine/Grizzly beren....)....

Groet,

Indo
  5. Papa en mama Visser:
    8 mei 2013
    Leuke foto's en leuk dat jullie weer een reisverslag maken. Wij kijken uit naar het volgende verslag. Hebben jullie nog last van de eerste lange dag. Mooie omgeving en ik zal niet zeggen Wim pas op voor de apen maar aan jullie pas op voor de orka's
    Veel plezier en mama hoopt dat jullie veel foto's zullen maken.
  6. Esmeralda Visser:
    Hee toppertjes,
    Wat een leuk eerste verhaal en ik ben benieuwd naar de volgende! Ik zie ook al vele mooie foto's en goed sportief bezig roos;p , geniet er maar goed van en ik zie het volgende verhaal wel verschijnen.

dikke kus,
    Esmeralda
  7. Valentina:
    Mooie foto's Wim!
    Goed om te lezen dat jullie veilig aan zijn gekomen.
    Ben benieuwd naar de volgende verhalen.
    Veel plezier en vooral van gaan genieten! De tijd gaat namelijk snel als je het leuk hebt!;)
  8. Marjolein en Remco:
    8 mei 2013
    Dat ziet er super cool uit! Heel mooi en wat een weertje :-)
    Geniet er van.
  9. Bas:
    8 mei 2013
    Zozo ziet er goed uit wat een mooie omgeving en al mooie foto's gemaakt lekker weer daar zo te zien. Heel veel plezier en geniet ervan:)

Gr,
    Bas
  10. Marian:
    8 mei 2013
    Ziet er super uit! Geniet van alles wat jullie nog gaan doen! Leuk om jullie verhalen te lezen!

Groetjes, Marian