Victoria

7 mei 2013 - Victoria, Canada

Hoi allemaal,

Dinsdag 7 mei
Vandaag hebben we ontbeten op onze hotelkamer en zijn daarna met de auto naar de ferry gereden om naar Vancouver Island te vertrekken. Hier kwamen we net op tijd aan, aangezien het navigeren nog steeds niet helemaal lekker liep! Op de ferry hebben we van het uitzicht genoten en aangekomen op Vancouver Island zijn we meteen doorgereden naar ons hotel in Victoria. Daar onze spullen neergelegd en doorgereden naar Sooke. Dit is een klein plaatsje in de buurt waar potholes te bewonderen zijn. Erg mooi! Eind van de middag hebben we Victoria nog even verkend en hebben we Thunderbird Park, Empress Hotel en Beacon Hill park gezien. Omdat we het leuk vinden om in restaurantjes te eten die geadviseerd worden via tripadvisor hebben we gegeten bij een klein italiaans restaurantje Il Terrazzo. Echt een aanrader!!

Het volgende verhaal gaat over Ucluelet waar we ook een super tijd hebben gehad. Even terugkomend op de reacties alvast.. de walvissen hebben we in ieder geval overleefd! :)

Liefs Wim en Roos

1. Valentina:
    12 mei 2013
    Leuk!!! Hier krijg ik vakantiekriebels van, haha.
  2. Simone:
    12 mei 2013
    Haha, goede relatie therapie dat navigeren :) .
    Fijn om te horen dat alles goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn van de mooie reis!!